matildadenvilda.blogg.se

äventyr och massa grrrl power.

Boliva

Publicerad 2014-03-11 21:06:15 i Allmänt,

Haaaaaaj!!! Nu är jag i Bolivia, i Potosi! Så jävla coolt. Idag tog vi en lokalbuss till en varm vulkankälla som låg omringad av stora berg. Så läckert. Har varit lite snurrig av höjden men inget allvarligt. Så åt jag lama igår hahs, det var sjukt gott! Vill också lägga till att jag har åkt en linbana på över 200m höjd, satt i en sele som i sin tur satt fast i en metallvajer som var fastspänd mellan två berg. Trodde att jag skulle bajsa på mig. På riktigt. Men shit vilken upplevelse. Nu sks vi kränga mer llama!! Puss på er!!
 
 
Här är vulkansjön!!
 
Jag och Malin badar :)
 
Bolivianskt snack, oklart!
 
Skål på llama resturang

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela