matildadenvilda.blogg.se

äventyr och massa grrrl power.

Den rosa bussen

Publicerad 2014-03-02 11:37:28 i Allmänt,

Ja, jag vet att stavade fel på titeln på förra inlägget... I ALLA FALL! Om cirkus en timme rullar vi för första gången iväg i våra rosa bussar. Nu börjat äventyret! Alla är typ astaggade. På riktigt. Som barn liksom. Passar mig bra haha. Skulle upp 0700 imorse men hade glömt ställa om klockan så jag och Linnea härjade rundor i rummet vid 03.30. Bra där!!!

Igår drack jag det godaste Chilenska vinet ever!! Carmenere-vin. Prova det!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Nu ät det päckdägs ich sen ÄVENTYR!! Ikväll väntar grillfest (alltså jag pallat inte!!!!!!!!!!) i Mendoza, Argentina! Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela